Čím si metóda Teddy Eddie získala rodičov?
Odmenou je pre nás nadšená reakcia dieťaťa navštevujúceho lekcie, príjemný a pravidelný kontakt s učiteľom, podrobné správy o obsahu hodín a pokrokov dieťaťa, spolupráca s rodičom.
Moja dcérka rýchlo „pochytila“ anglický jazyk, aj keď mala len 2,5 roka, kedy k Vám začala chodiť. Myslím, že toho dokáže veľa. Doma hovorí po slovensky, ale pridáva slovíčka z angličtiny, napríklad: „mám na sebe blúzku pink“ alebo „dedko si oblieka sock“. Dcérka sa rada učí angličtinu, rada počúva CD disky. Som veľmi spokojná a ďakujem Vám veľmi pekne!
Klára navštevuje rada hodiny a aktívne sa ich zúčastňuje. Výsledky vidím doma. Nemusím tráviť veľa času výučbou angličtiny doma – zvláda to ľahko sama.
Priamy kontakt s lektorom, viditeľný pokrok v používaní angličtiny, možnosť pozorovania lekcií (otvorené hodiny), záujem dcér o lekcie – pýtajú sa, kedy budú ďalšie.
Neustály kontakt lektora-rodiča, perfektný kontakt lektora s deťmi, vedenie výučby veľmi zaujímavým pre deti spôsobom, skutočnosť, že syn, oproti očakávaniam, „vstrebal“ veľa materiálu 🙂
Radosť, s akou dieťa navštevuje kurzy. Príjemné prekvapenie, keď dieťa niekedy spontánne použije zapamätané slovo (napríklad raz povedala svojej tete v čiernom oblečení: „si black!”).
Vidím, že moje dieťa rado navštevuje kurz. Mám všetky informácie o pokrokoch môjho syna. Všeobecne som spokojný s tým, ako prebiehajú hodiny.
Andrea Kútna, učiteľka, matka 6 ročnej Natálie.
Moja dcérka Natálka je školkarka a zatiaľ sa angličtinu intenzívnejšie neučila. Javila skôr záujem o iné aktivity ako napríklad šport či kreslenie. Jej prvá hodina metódou Teddy Eddie ju však nadchla a úplne vtiahla do deja. Na začiatku hodiny boli jej reakcie skôr hanblivé a opatrné, keďže to bol jeden z jej prvých stretov s anglickým jazykom, ale hodina bola tak pútavá, tak zábavná a názorná, že netrvalo dlho a ona bola ako „rybka vo vode“. Ukazovala na kartičky s obrázkami, pospevovala si anglickú pesničku, hýbala sa podľa inštrukcií v angličtine a zjavne si ju získal i macko Teddy Eddie, s ktorým sa po hodine chcela prísť opäť stretnúť.
Bola som nadšená, ako prirodzene, rýchlo a bez toho, že by si to vôbec uvedomovala, sa angličtinu krásne učila formou, ktorá je dieťaťu najbližšia – hrou.
